Functieomschrijving
- Functioneel beheer van AFAS Profit (HRM, Payroll, InSite, OutSite)
- Adviseren over systeeminrichting, procesverbetering en automatisering
- Leiding geven aan verbeter- en integratieprojecten
- Trainen en ondersteunen van HR-collega’s in gebruik van systemen
- Beheren van digitale personeelsdossiers en collectieve mutaties uitvoeren
- Inrichten en beheren van workflows en koppelingen met andere systemen
- Werkinstructies opstellen en knelpunten signaleren en oplossen
De organisatie
Haal jij het maximale uit HR-systemen én zie jij het als een uitdaging om collega’s optimaal te ondersteunen in hun werk? Dan is dit jouw kans!
Voor een innovatieve en mensgerichte organisatie in Friesland zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder die zich vastbijt in het beheer, de optimalisatie en verdere ontwikkeling van AFAS Profit. Je zorgt ervoor dat HR-processen soepel, foutloos en efficiënt verlopen en dat HR-collega’s, management en medewerkers het maximale uit het systeem halen. Je gaat een ervaren collega opvolgen die de komende jaren met pensioen gaat. Hierdoor is er alle ruimte voor een goede overdracht, uitgebreide inwerkperiode en een toekomstgerichte invulling van de rol.
Wat vragen we van jou?
- Hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 5 jaar ervaring in functioneel beheer, bij voorkeur binnen HR
- Affiniteit met HR-processen en arbeidsvoorwaardelijke regelingen
- Ervaring met AFAS Profit is een sterke pre (of vergelijkbare systemen)
- Analytisch, communicatief sterk en oog voor detail
- Zelfstandig, maar ook een echte teamspeler
- Ervaring met LEAN en projectmatig werken is een pré
- Beschikbaar voor 32-40 uur per week
Wat bieden wij?
- Een salaris tot wel €5.200 bruto per maand
- Hybride werken en flexibele werktijden
- Zinvolle projecten met impact op de organisatie
- Kosteloos certificeren behalen en trainingen volgen via onze IT-opleider Startel