Functieomschrijving
De servicedeskmedewerkers hebben een eerstelijns functie en helpen de collega’s uit de organisatie graag. Collega’s kunnen bij hen terecht met een breed scala aan op ICT-gerelateerde vragen. Kunnen zij het niet direct voor je oplossen, dan zetten zij de vraag door naar de tweedelijns collega’s en komen terug bij de collega zodra zij het antwoord hebben.
Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega’s van deze teams. Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is.
De organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer.
Wat vragen we van jou?
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
- Aantoonbare werkervaring met MS office (2019 en hoger), MS Windows en Active Directory; Aantoonbare werkervaring met servicemanagementsoftware. Benoem duidelijk in het CV welk softwarepakket;
- Aantoonbare werkervaring met mobile device management. Benoem in het CV waar deze ervaring is opgedaan;
- Minimaal voor 32 uur per week beschikbaar;
- De kandidaat heeft Mbo+ werk- en denkniveau.
- Affiniteit met werken op een ICT Servicedesk.
- Kennis van Microsoft Office (2019 en hoger), Microsoft Windows en Active Directory.
- Kan goed werken met servicemanagementsoftware (Topdesk is een pré) en heeft ervaring met mobile device management.
Wat bieden wij?
- Salaris tussen €3.000 en €3.750 + bonusregeling
- Flexibel arbeidsvoorwaardenbudget om naar eigen wens in te zetten
- Goede reiskostenvergoeding of een optie voor leaseauto voor maximale mobiliteit
- Uitstekende pensioenregeling voor jouw toekomst
- Opleidingsbudget & onbeperkte cursussen via Startel
- 5 studiedagen voor jouw professionele ontwikkeling
- Kennissessies met andere experts
- Minimaal 25 vakantiedagen
- Gezellige sociale activiteiten zoals sportdagen, weekendjes weg en borrels
Solliciteer direct

