Invloed van coronacrisis op SEA: waarom je juist nu moet investeren

Het consumentengedrag is in mum van tijd drastisch veranderd. Iwan Post, eigenaar van een online marketing bureau én Yelgo Digital bij NDC mediagroep ziet dat mensen meer online zijn én een hogere koopintentie hebben. In deze blog legt hij uit waarom het juist nu verstandig is om tegendraads te investeren in SEA (adverteren in zoekmachines).

Doorgaan met lezen

Yelgo Digital Anjo, SEA-specialist

Nederland in beweging krijgen, dat is het doel van het platform van een grote zorgverzekeraar waar Anjo de afgelopen maanden werkzaam was. Een ambitieuze missie waar veel online marketingwerkzaamheden bij komen kijken. Want om Nederland te bereiken moet je goed zichtbaar zijn als organisatie. En dan moet je de doelgroep ook nog eens stimuleren om

Doorgaan met lezen

Nynke Hoekstra, Online Marketeer bij Regts

Een groothandel in ijzerwaren, gereedschappen en bouwmaterialen met maar liefst 15.000 producten. Een webshop met ontzettend veel mogelijkheden en uitdagingen, waar je hart als Online Marketeer sneller van gaat kloppen. Zo ook die van Nynke Hoekstra, die sinds augustus 2018 via Yelgo werkzaam is bij Regts als Online Marketeer. Het e-commerce team van Regts is

Doorgaan met lezen

Bram de Haan, Online Consultant bij NDC mediagroep

De transitie van een op print georiënteerde uitgeverij naar een crossmediaal media-marketingbedrijf is al enige tijd gaande binnen NDC mediagroep, waar Bram sinds half maart via Yelgo aan de slag is als media-adviseur met ‘online’ als expertise. In het snel veranderende media landschap is het belangrijk dat adverteerders ook mee gaan in deze transitie van

Doorgaan met lezen