Nynke Hoekstra, Online Marketeer bij Regts

Een groothandel in ijzerwaren, gereedschappen en bouwmaterialen met maar liefst 15.000 producten. Een webshop met ontzettend veel mogelijkheden en uitdagingen, waar je hart als Online Marketeer sneller van gaat kloppen. Zo ook die van Nynke Hoekstra, die sinds augustus 2018 via Yelgo werkzaam is bij Regts als Online Marketeer. Het e-commerce team van Regts is

Doorgaan met lezen

Bram de Haan, Online Consultant bij NDC mediagroep

De transitie van een op print georiënteerde uitgeverij naar een crossmediaal media-marketingbedrijf is al enige tijd gaande binnen NDC mediagroep, waar Bram sinds half maart via Yelgo aan de slag is als media-adviseur met ‘online’ als expertise. In het snel veranderende media landschap is het belangrijk dat adverteerders ook mee gaan in deze transitie van

Doorgaan met lezen

Gerben over recruitment

Wat maakt het werk als recruiter zo leuk? Er zijn een aantal onderwerpen die onderscheidend kunnen zijn en wat het werk voor mij als recruiter onder andere zo leuk maakt: Tekst gaat verder onder de afbeelding Persoonlijke aandacht Welke persoon schuilt er achter een CV? Werkgeluk Wat vind jij belangrijk in jouw werkzaamheden en waar

Doorgaan met lezen

Yelgo stimuleert jonge ondernemingen

Dé Jonge Ondernemingsprijs van het Noorden, ook wel de JOP genoemd. Heb jij er al eens van gehoord? Grote kans van wel! De JOP is inmiddels een begrip geworden in het Noorden. De JOP biedt een podium voor jonge en succesvolle ondernemingen. Yelgo is als partner van de JOP overtuigd dat, door jonge ondernemers en

Doorgaan met lezen

Uitnodiging: Seminar ‘welkom in de wereld van data’

Veel organisaties zijn zoekende hoe ze met data om moeten gaan. En nog belangrijker, hoe zij data kunnen inzetten voor de verbetering van processen, diensten en/of producten. Het verzamelen en analyseren van data doen we al jarenlang. Maar het kapitaliseren of slim toepassen binnen de eigen organisatie is vaak nog een hele kluif. Op donderdagmiddag

Doorgaan met lezen

5 interessante boeken of platforms voor Online Marketeers

De wereld van Online Marketing verandert in een oogwenk. Om als Online Marketeer op de hoogte te blijven van de laatste trends en ontwikkelingen is het belangrijk om on top of things te zitten. Wat is er nieuw? En hoe zorg je ervoor dat die nieuwe dingen goed toegepast kunnen worden binnen je werk als

Doorgaan met lezen

10 tips om een digital ninja te worden

Marco is sinds september een Yelgo Digital. Hij is nu als Online Marketeer aan het werk bij FritsJurgens. Dit bedrijf is gespecialiseerd in de verkoop en productie van kwalitatief hoogwaardige en innovatieve deursystemen. Deze week vertelt Marco hoe hij in de wereld van online marketing terecht is gekomen en hoe hij in al die jaren

Doorgaan met lezen

De gezichten achter Yelgo: Geoffrey

Wie zijn wij? Bij Yelgo werken we met een sterk team, om de beste matches te maken voor onze digital talents en opdrachtgevers. We vinden het erg belangrijk dat het duidelijk is wie de gezichten achter Yelgo zijn. Vandaag vroegen wij Geoffrey om te vertellen wie hij is, wat hij doet en hoe hij van

Doorgaan met lezen

Hoe herken je een goede Content Marketeer

Content marketing is tegenwoordig niet meer weg te denken binnen je online marketing strategie. Wat is content marketing precies? Content marketing is gericht op het maken en verspreiden van relevante informatie die aansluit bij de doelgroep. Content is een breed begrip. Denk hierbij aan teksten zoals landingspagina’s, blogs, whitepapers, websiteteksten en mailings. Ook afbeeldingen en

Doorgaan met lezen